تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همدلی تیم، باشگاه مقاومت را قهرمان کرد

جعفر خلیل‌زاده گفت:تیم باشگاه مقاومت توانست در فاصله دو هفته باقی مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی نماید.

همدلی تیم باشگاه مقاومت را قهرمان کردبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پرونده بیست و دومین دوره «جام نقش جهان» با قهرمانی تیم "باشگاه مقاومت" بسته شد و جعفر خلیل‌زاده در وزن اول (54- کیلوگرم) به عنوان یکی از هوگوپوشان این تیم توانست با 11 پیروزی و بدون باخت لقب فنی‌ترین تکواندوکار را کسب نماید. وی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو گفت: دومین سال است عنوان فنی ترین بازیکن را در لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان کسب نموده‌ام و خدا را شکر توانستم بدون باخت در این رقابت‌ها، این عنوان را در قدیمی‌ترین لیگ تکواندو برای خود رقم بزنم.

وی در رابطه با سطح فنی این دوره از لیگ بیان کرد: سطح فني مسابقات خيلي خوب بود، تيم‌‌ها با آمادگی کاملی حضور پیدا کردند و تکواندوکاران با اجرای تکنیک‌های مختلف سعي داشتند توانمندي خود را به رخ حريفان بكشند.

فنی‌ترین تکواندوکار «جام نقش جهان» در خصوص قهرمانی تیم خود افزود: تیم "باشگاه مقاومت" با توجه به کادر فنی مجرب و پتانسیل تکواندوکاران توانست در فاصله دو هفته باقی مانده به پایان لیگ قهرمانی زودرس خود را رقم بزند و دستیابی به این مهم جز با تلاش و همدلی به دست نمی‌آید.

خلیل‌زاده در پایان با اشاره به حضور تیم "باشگاه مقاومت" در جام باشگا‌های آسیا که فروردین‌ماه برگزار می‌شود گفت: برای حضور در این مسابقات باید تلاشمان را خیلی بیشتر کرده و با عزمی جزم به استقبال این رویداد برویم تا انشاا... بتوانیم نتیجه عالی را رقم بزنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همدلی تیم، باشگاه مقاومت را قهرمان کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..