تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپلیکیشن My Data Manager: مدیریت حجم مصرفی اینترنت در موبایل - زوم اپ

کنترل مصرف استفاده از اینترنت مخصوصا برای کاربران ایرانی اهمیت زیادی دارد. اپلیکیشن My Data Manager برای همین کار ساخته شده است.

احتمالا برای شما هم پیش آمده است که حجم اینترنت سیم‌کارت یا حتی WiFi زودتر از آنچه انتظار دارید به اتمام برسد. در این مواقع اگر فرض را بر سوءاستفاده‌های احتمالی نگیریم؛ معمولا اپلیکیشن‌هایی که در این زمینه مشغول فعالیت هستند، باعث کاهش فوری حجم می‌شوند. بسیاری از کاربران به این موضوع آگاه نیستند که بخش زیادی از حجم بسته‌های اینترنتی توسط اپلیکیشن‌هایی که در پس‌زمینه بدون اطلاع ما بروزرسانی می‌شوند، مصرف می‌شود. از همین رو برنامه‌های اندروید و iOS مختلفی برای نظارت بر میزان مصرف دیتا در هر ۲۴ ساعت ساخته و منتشر شده است که می‌توان My Data Manager را یکی از بهترین برنامه‌های موجود در این زمینه دانست که برای اندروید و گوشی‌های آیفون منتشر شده است.

این برنامه حجم دیتای مصرفی از اینترنت موبایل و وای-فای را به‌صورت مجزا محاسبه می‌کند و در نمودارهای اختصاصی به شما نمایش می‌دهد. یکی از نکات ویژه‌ای که در My Data Manager وجود دارد، پشتیبانی از بررسی اطلاعات وای فای است که آن را نسبت به همتایان خود - که تنها از اینترنت سیم کارت پشتیبانی می‌کنند - یک سر و گردن بالاتر قرار می‌دهد. بسیاری از افراد که از اینترنت‌های حجمی وای فای استفاده می‌کنند، ممکن است بنا به دلایل مختلف نیاز به بررسی میزان مصرف روزانه‌ی خود از اینترنت وای فای داشته باشند که در این صورت، این برنامه یک انتخاب عالی برای آن‌ها به‌حساب خواهد آمد. برنامه My Data Manager همچنین استفاده‌ی اپلیکیشن‌های مختلف را به‌صورت تفکیک‌شده به نمایش خواهد گذاشت تا با آگاهی از پرمصرف‌ترین برنامه‌های خود، به شکل دقیق‌تری قادر به مدیریت آن‌ها باشید. برای دانلود این برنامه از لینک‌های زیر استفاده کنید: 

ویژگی‌ها

رابط کاربری زیبا پوسته‌ی روشن و تیره چشم‌نواز نمایش مصرف جداگانه هر اپلیکیشن به صورت مجزا نمایش تعداد پیامک و زمان گفتگوی تلفنی

دانلود اپلیکیشن

پلی‌استور اپ‌استور

اپلیکیشن‌های محبوب خود را از طریق ایمیل app@zoomit.ir به زومیت معرفی کنید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپلیکیشن My Data Manager: مدیریت حجم مصرفی اینترنت در موبایل - زوم اپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..