تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتصاب جانشین مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت در شرکت ملی پالایش و پخش

با حکم دکتر اکبر نعمت الهی، محسن مومنی به عنوان جانشین مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت در شرکت ملی پالایش و پخش منصوب شد.

به گزارش شمانیوز به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پالایش و پخش، در حکم مدیر  موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت آمده است:

« نظر به تجارب و سوابق ارزشمند جناب عالی در حوزه های اجرایی، ارتباطی و امور فرهنگی و با عنایت به ابلاغ مقام عالی وزارت، مبنی بر حفظ و احیای آثار و اسناد مربوط به تاریخ صنعت نفت به عنوان بخشی از تاریخ اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی وزارت نفت و جمهوری اسلامی ایران، به موجب این حکم به عنوان جانشین مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی جهت شناسایی، جمع آوری اشیا و اسناد و همچنین مساعدت در ایجاد موزه های صنعت نفت منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند متعال و حمایت مدیرعامل محترم و بهره گیری از تمام ظرفیت های علمی، تجربی و فرهنگی موجود در ستاد و شرکت های تابعه در انجام امور محوله و راه اندازی موزه های صنعت نفت موفق و پیروز باشید. »

 

اکبر نعمت الهی

مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت

جانشین مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت در شرکت ملی پالایش و پخش منصوب شد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتصاب جانشین مدیر موزه ها و مرکز اسناد صنعت نفت در شرکت ملی پالایش و پخش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..