تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




این باگ های دردسرساز؛ انتشار آپدیت اندروید 7.0 برای HTC 10 متوقف شد

به روز رسانی اندروید 7.0 و به دنبال آن نسخه شماره 7.1.1 این روزها به چالش اصلی توسعه دهندگان موبایل جهان بدل شده و همانطور که می دانید در حال حاضر ال جی، سونی، HTC و یک یا دو برند دیگر مراحل عرضه آپدیت را آغاز کرده اند.

کمپانی تایوانی HTC برنامه جدید را با موبایل پرچمدارش شروع کرد، اما حالا خبر می رسد که انتشار به روز رسانی اندروید 7.0 برای HTC 10 متوقف شده است.

این اتفاق ساعاتی پیش توسط واحد آلمان شرکت مورد بحث از طریق شبکه های اجتماعی اطلاع رسانی گردیده و دلیل آن هم حضور باگ های بسیار متعدد و آزاردهنده یاد شده است.

جزئیات دقیق باگ ها تا اینجای کار مشخص نیست و البته تاریخ انتشار مجدد این سیستم عامل تعیین نشده است.

از طرفی هنوز معلوم نیست آیا باگ های کشف شده در نسخه به روز رسانی شده تمام مناطق جغرافیایی تحت پوشش HTC حضور داشته اند یا فقط محصور به محدوده ای خاص هستند.

چنانچه یکی از کاربران موبایل پرچمدار HTC هستید، وضعیت به روز رسانی و نسخه سیستم عامل موبایل خود را با ما در میان بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «این باگ های دردسرساز؛ انتشار آپدیت اندروید 7.0 برای HTC 10 متوقف شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..