تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشته شدن یک نظامی سعودی در درگیری با نیروهای یمنی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «واس»، «منصور الترکی» سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان سعودی اعلام کرد، یکی از مراکز مرزی در منطقه «نجران» جنوب این کشور، عصر شنبه هدف تیراندازی‌های گسترده و حملات موشکی نیروهای یمنی قرار گرفت.

الترکی تصریح کرد، در پی این تبادل آتش، «محمد یحیی النجعی» نظامی عربستانی کشته شد.

از سوی دیگر، تلویزیون «المسیره» گزارش داد، نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی (وابسته به انصارالله)، عصر شنبه کنترل دو پایگاه نظامی سعودی در نجران را به دست گرفته‌اند.

طبق این گزارش، نیروهای ارتش یمن به دو پایگاه سعودی همجوار با پایگاه نظامی «الطلعه»، سیطره یافته‌اند و خسارات زیادی به صفوف نظامیان سعودی وارد ساختند.

همزمان ستاد اطلاع‌رسانی جنگ اعلام کرد، نیروهای مشترک یمنی با شلیک موشک «زلزال-1» اماکن تجمع مزدوران رژیم سعودی را در منطقه «اسفل العقبه» در استان «الجوف» در شمال یمن هدف قرار دادند.

در درگیری‌های شهر المتون در استان الجوف نیز بیش از 30 نفر از مزدوران سعودی کشته شدند و 3 خودروی زرهی مزدوران منهدم شد و 8 نفر از این مزدوران به اسارت نیروهای ارتش یمن درآمدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشته شدن یک نظامی سعودی در درگیری با نیروهای یمنی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..