تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ادامه صدرنشینی تیم‌های عقاب و پیروزی آریا و یاران برابر حریفان

به گزارش خبرنگار مهر، سومین هفته از مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم به انجام رسید و تیم‌های فوتبال عقاب، یاران و آریا حریفان خود را شکست دادند و یک بازی با تساوی همراه بود.

در مسابقات برگزار شده غروب شنبه در ورزشگاه تختی قم، تیم فوتبال عقاب در دیداری حساس برابر پیام به میدان رفت و موفق شد در یک بازی نزدیک حریف خود را ۲ بر یک شکست دهد و روند پیروزی‌های متوالی خود را تداوم بخشد.

این پیروزی به عقاب کمک کرد تا با ۹ امتیاز به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گیرد و شروع خوبی در لیگ دسته اول فوتبال استان قم داشته باشد و با فاصله‌ای ۳ امتیازی نسبت به تیم دوم جدول به دنبال تحقق هدف خود برای صعود به لیگ برتر استان قم باشد.

تیم فوتبال یاران نیز در مصاف با سهیل، یک پیروزی دیگر به دست آورد و موفق شد ۲ بر یک حریف خود را مغلوب کند و با کسب ۳ امتیاز این بازی به آینده امیدوار شود و پشت سر عقاب در رده دوم جدول بایستد.

دیدار تیم‌های فوتبال آریا و آرمان نیز با پیروزی ۳ بر یک آریا به پایان رسید تا این تیم ۵ امتیازی شود و در پایان هفته سوم به رده سوم جدول برسد گرچه موقعیت آریا توسط تیم‌های پایین‌تر از آن، تهدید می‌شود.

پیروزان و شاهین دیگر بازی هفته سوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های استان قم را برگزار کردند که این مسابقه نیز با تساوی بدون گل به پایان رسید و بدین ترتیب پرونده هفته سوم این مسابقات با به ثمر رسیدن ۱۰ گل بسته شد در حالی که در هفته دوم شاهد به ثمر رسیدن ۱۲ گل در ۴ بازی بودیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ادامه صدرنشینی تیم‌های عقاب و پیروزی آریا و یاران برابر حریفان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..