تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مانور مقابله با بحران در وحیدیه شهریار + گزارش

مانور فراگیر ترکیبی مقابله با بحران غرب استان تهران در وحیدیه شهریار برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، رئیس ستاد مدیریت بحران وحیدیه شهریار گفت: در این مانور ادارات و نیروهای امداد و نجات و خدمات رسان شهرستان شهریار و نیز شهرستانهای ملارد، رباط کریم و قدس به عنوان شهرستانهای معین شهریار در شرایط یک بحران فرضی قرار گرفتند و به اجرای عملیات امداد و نجات پرداختند.

سلامت‌بخش با اشاره به اینکه ارزیابی میزان آمادگی در برابر حوادث غیر مترقبه از جمله اهداف برگزاری این مانور ترکیبی بود، افزود: 250 نفر در قالب گروههای امدادی هلال احمر ، بهداشت و درمان ، پلیس و واحد های خدمات رسان در پوشش تیمهای آمار ، گود برداری ، زنده یاب ، کمکهای اولیه ، سمپاشی و ضد عفونی ، اطفائ حریق ،  آسیب شناسی و  امدادهای ویژه تخصصی برنامه های خود را به نمایش گذاشتند . 

وی افزود: گروههای شرکت کننده در این مانور مهارت های امدادی همچون اسکان اضطراری، پانسمان، هدایت بازماندگان زمین لرزه، کارگروهی، حمایت های روانی، کمک های اولیه و نجات از آوار را تمرین کردند.

سلامت بخش افزود: گروههای امدادی پایگاه هوایی هلال احمر، شاخص ترین تمرین امداد و نجات در این مانور بود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مانور مقابله با بحران در وحیدیه شهریار + گزارش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..