تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه اندازی اپلیکیشن تخصصی صنایع دستی کشور

حجت الله مرادخانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ساخت و راه اندازی این اپلیکیشن یکی از مهمترین اقدامات حوزه صنایع دستی کشور در سال جاری است که کاستی های این حوزه را می تواند تا حد زیادی برطرف کند.
وی با بیان اینکه این اپلیکیشن رشته های صنایع دستی و کارگاه های فعال این حوزه را تعریف کرده است، تصریح کرد: با نصب این نرم افزار روی تلفن های همراه فاصله کاربر تا کارگاه های صنایع دستی مشخص و علاقمندان به خرید می توانند براساس این اطلاعات، دسترسی آسان و بهتری به این مراکز داشته باشند.
مرادخانی ادامه داد: هم اکنون در حدود 4 هزار کارگاه در این نرم افزار تعریف شده و تا سال آینده این تعداد به 10 هزار کارگاه می رسد.
مشاور عالی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور همچنین در پاسخ به این سوال که چه تعداد رشته صنایع دستی منسوخ شده در کشور شناسایی شده است، گفت: بی شک رشته هایی بوده که به طور مطلق منسوخ شده است اما نمی توان آمار دقیقی از آن ارائه داد.
مرادخانی از وجود 360 رشته فعال صنایع دستی در کشور خبر داد و افزود: برای جلوگیری از منسوخ شدن رشته های صنایع دستی شورای باز زنده سازی (احیاء) رشته های صنایع دستی در سازمان میراث فرهنگی فعال شده که به همت کارشناسان متخصص، طرح ها و برنامه های اختصاصی برای احیای رشته های صنایع دستی در نقاط مختلف کشور در دست اجراست.
مشاور عالی معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور به منظور شرکت در نخستین همایش علمی نمد چهارمحال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده است.
خبرنگار: خاطره حسین زاده**انتشاردهنده: جهانبخش صفری دهکردی
7363/6021

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه اندازی اپلیکیشن تخصصی صنایع دستی کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..