تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دلیل اصلی خرید جپاروف برای منصوریان

کد خبر: ۴۶۱۳۶۵

۱۱۲۳  بازدید

خبرآنلاین: کاپیتان ازبکستان در 34 سالگی به ایران آمده و می خواهد آبی پوش شود. این بازیکن حتی در تست های پزشکی باشگاه هم شرکت کرد. جپاروف بازیکن با تجربه ای است که از نظر منصوریان تجربه اش به کار استقلال در لیگ می آید ولی او بیشتر قصد دارد از تجربه او در بازی های لیگ قهرمانان استفاده کند.

سرمربی آبی ها بسیار امیدوار است که بتوانند السد را در آزادی شکست دهند و به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا برسند. او معتقد است سرور می تواند در این بازی ها به تیمش کمک زیادی کند. جپاروف همچنان عضو تیم ملی ازبکستان است و در بازی اخیر مقابل تیم ملی ایران به میدان رفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دلیل اصلی خرید جپاروف برای منصوریان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..