تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقابل کاپیتان‌های سابق پرسپولیس در تبریز

کد خبر: ۴۶۱۳۶۰

۲۹۸  بازدید

کاپیتان‌های سابق پرسپولیس در پیراهن‌هایی متفاوت مقابل همدیگر به میدان می‌روند.

خبرگزاری میزان: هفته آینده تیم فوتبال تراکتور‌سازی در تبریز به مصاف صنعت نفت آبادان می‌رود. هادی محمدی در دیدار قبلی تراکتور‌سازی اخراج شد و در بازی بعدی این تیم محروم است که احتمالاً جای او را در خط دفاعی تراکتورسازی، محسن بنگر پر خواهد کرد.

از سوی دیگر این احتمال وجود دارد که علیرضا نور‌محمدی هم برای صنعت نفت به میدان برود. نکته جالب اینجاست که 2 کاپیتان سابق پرسپولیس در 2 تیم دیگر مقابل یکدیگر به میدان می‌روند که این موضوع می‌تواند نکته جالبی برای طرفداران پرسپولیس باشد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقابل کاپیتان‌های سابق پرسپولیس در تبریز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..