تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«رازمیک اوحانیان» آثار خاطره‌انگیز انقلاب را اجرا کرد/ علی تفرشی خواننده «ارکستر خانه هنرمندان» شد

به گزارش خبرنگار موسیقی فارس، گروه کُر ارکستر سمفونیک تهران به رهبری رازمیک اوحانیان در شب دوم جشنواره موسیقی فجر در تالار رودکی تهران بخشی از آهنگ‌های خاطره انگیز انقلابی را اجرا کرد.

در بخش اول این کنسرت قطعاتی از آثار آهنگسازان موسیقی کلاسیک از جمله موتزارت، جورج گرشوین، فالوو و موسیقی فولکلور چک اجرا شد.

در بخش دوم کنسرت قطعات انقلابی از جمله قطعه ایران ساخته لوریس چکناوریان و آزادی ساخته گلنوش خالقی و گلچینی از آهنگ‌های فولکلور ایران توسط گروه کر ارکستر سمفونیک تهران اجرا شد که این بخش نیز با توجه به حال و هوای ایرانی آثار بیشتر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

قطعه آخر این کنسرت «ایران» ساخته لوریس چکناوریان بود. در این قطعه رازمیک اوحانیان از لوریس چکناواریان دعوت کرد که روی سن بیاید و قسمتی از این قطعه را رهبری کند که این اتفاق مورد استقبال پر شور مخاطبان قرار گرفت.

در این اجرا شاهرخ شیردوست و محمدرضا قراتپه، یاشار احمدی، محمد کیا‌خسروی، میلاد بیگدلو، به عنوان تک خوان به همراه گروه 40 نفری کر ارکستر سمفونیک تهران اجرا داشتند.

 در دومین سانس از دومین شب جشنواره موسیقی فجر، تالار رودکی با اجرای ارکستر خانه هنرمندان ساعت میزبان مخاطبان بود.

ارکستر اجرای خود را با قطعه «چراغ خانه» با آهنگسازی محمد سریر که  به گفته او حالتی طنز گونه دارد، شروع کرد. در ادامه ارکستر خانه هنرمندان ایران قطعات، «اگر تو آمده بودی»، «روز بی غروب»، «در سفر گم شدن»، «روز عروسی»،«دلاویزترین»، «گریز»، «آواز با عشق»، «جان مریم» ،«آیینه جاری» و «ایران» را اجرا کرد

در این اجرا علی تفرشی به عنوان خواننده ارکستر خانه هنرمندان ایران را همراهی می کرد.

علی مرادخانی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید رضا نوربخش مدیر جشنواره موسیقی، فرزاد طالبی مدیر کل دفتر موسیقی و مجید رجبی معمار رییس خانه هنرمندان در این کنسرت حضور داشتند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/JMOXHL اخبار مرتبط فروش جشنواره موسیقی فجر به مرز 2 میلیارد تومان رسید/ رقم جوایز جشنواره تغییر نمی‌کند95/10/26 - 02:14نوای لالایی قشقایی در برج آزادی طنین‌انداز شد95/10/26 - 00:26گاسپاریان بالاخره در جشنواره موسیقی فجر اجرا کرد!95/10/25 - 13:12



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««رازمیک اوحانیان» آثار خاطره‌انگیز انقلاب را اجرا کرد/ علی تفرشی خواننده «ارکستر خانه هنرمندان» شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..