تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت بیش از 500 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان مددجو

خجسته فاضل در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مدیر کمیته امداد شهرستان شمیرانات گفت: در نیمه نخست سال 95، بیش از 510 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان تحت حمایت این شهرستان پرداخت شده است.

پرداخت بیش از 500 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان مددجوحسین خجسته فاضل مدیر کمیته امداد شهرستان شمیرانات در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: بیش از یک هزار و 700 مددجو در شهرستان شمیرانات تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند که از این تعداد حدود 200 دانش آموز و 380 دانشجوی مددجو مشغول به تحصیل هستند. 

وی با بیان این که در نیمه نخست سال 95، بیش از 510 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به محصلان مددجوی این شهرستان پرداخت شده است، تصریح کرد: انجام مشاوره تحصیلی و شغلی برای این افراد از جمله اقدامات فرهنگی این نهاد محسوب می شود که نسبت به سال گذشته رشد 100 درصدی یافته است.

خجسته فاضل افزود: خدمات مشاوره به 160 نفر از مددجویان تحت پوشش ارایه شده که در صورت لزوم به کلینیک های تخصصی مراکز مشاوره ارجاع داده می شوند. 

مدیر کمیته امداد شهرستان شمیرانات در پایان گفت: در نیمه نخست سال 95، بیش از 117 فقره تسهیلات کارگشایی و اشتغال که از جمله 90 مورد تسهیلات کارگشایی به مبلغی حدود 2 میلیارد ریال و 21 فقره تسهیلات اشتغال و خودکفایی با رقمی بیش از 7 میلیارد و 600 میلیون ریال به مددجویان پرداخت شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت بیش از 500 میلیون ریال کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان مددجو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..