تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنانی که نقش همسر مهران مدیری را داشتند +تصاویر

 روزنامه همشهری جوان به بهانه پخش مجدد سریال پاورچین به کارگردانی مهران مدیری ،جدول جالبی درباره پارتنرهای زن مهران مدیری منتشر کرده است .

از سال  ۷۷  و با جنگ ۷۷ مهران مدیری دور جدیدی از فعالیتهایش را شروع کرد و در هر کدام یک پارتنر خاص داش . مهمترین ویژگی همه پارتنرهای زن این بود که همگی قدرت و مدیریت بالایی داشتند و کاراکترهایی که مدیری نقشش را بازی می کرد کاملا از آنها حساب می بردند.

لاله صبوری ،ساناز سماواتی ،سحر ذکریا ،سحر جعفری جوزانی و بهنوش بختیاری، از مهمترین پارتنر های مهران مدیری دراین مجموعه ها بودند. هر کدام از این بازیگران در زمان پخش سریال مورد توجه قرار گرفتند و انتظار می رفت بعد از پایان سریال به عنوان بازیگرانی مطرح کارشان را در تلویزیون ادامه دهند. اما این اتفاق فقط برای یکی نفرشان افتاد و دیگران به تدریج کمرنگ شدند.
 

 نقش همسر مهران مدیری

لاله صبوری و ساناز سماواتی

 نقش همسر مهران مدیری

سحر زکریا سحر جوزانی و بهنوش بختیاری

همشهری




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنانی که نقش همسر مهران مدیری را داشتند +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..