تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه رمزگذاری روی آیپد و آیفون

در این قسمت نحوه رمزگذاری روی آیپد و آیفون را به شما آموزش می دهیم.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛بیشتر ما اطلاعاتی را بر روی رایانه های شخصی و تلفن های همراه خود نگه می داریم که خصوصی و یا شاید بسیار حساس باشند و تمایل نداریم افراد دیگر به آن دسترسی داشته باشند. برای محافظت از اطلاعات خود بر روی دستگاههای مختلف لازم است داده های خود را رمزگذاری کنید. با این کار تقریبا هیچ کس قادر به دسترسی به داده های شما نیست.
رمزگذاری، فرآیند کدگذاری داده ها است به صورتی که تنها افراد مجاز قادر به خواندن آن هستند. داده های رمز گذاری شده برای افرادی که کلید رمز گشایی را نداشته باشند به صورت حروف درهم و ناخوانا به نظر می رسند. بنابراین اگر اطلاعات خود را رمزگذاری کنید، هنگامی که گوشی شما سرقت و یا گم می شود، اطلاعات مورد حفاظت است.

در این قسمت نحوه رمزگذاری روی آیپد و آیفون را به شما آموزش می دهیم.

آی پد و آیون به طور پیش فرض دارای رمزگذاری هستند. در واقع احتمال اینکه این دستگاهها رمزگذاری نشده باشند بسیار کم است.

اگر هنوز از یک رمز عبور 4 رقمی استفاده می کنید، می توانید با استفاده از منوی تنطیمات و سپس Touch ID & Passcode و Change Passcode یک رمز عبور قوی تر ایجاد کنید.

نحوه رمزگذاری روی آیپد و آیفون

البته نیاز دارید ابتدا پسورد 4 رقمی خود را وارد کنید و سپس رمز جدید را وارد کرده و برای تایید دوباره آن را وارد کنید.نحوه رمزگذاری روی آیپد و آیفون

برای بررسی کامل از اینکه دستگاه شما رمزگذاری شده، به پایین صفحه Touch & Passcode رفته و به دنبال گزینه Data protection is enabled بگردید.نحوه رمزگذاری روی آیپد و آیفون

همانطور که گفتیم اگر یک دستگاه آی پد یا آیفون جدید داشته باشید به طور خودکار رمزگذاری شده و نیازی به این کار نیست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه رمزگذاری روی آیپد و آیفون»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..