تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مدیران مدارس با تنگناهای مالی مواجه هستند/ به مدارس رسیدگی نمی‌شود

اسدالله عباسی  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، با بیان اینکه کمبود سرانه در مدارس را شاهد هستیم، اظهار داشت: متأسفانه به مدارس رسیدگی نمی‌شود و مدیران مدارس با تنگناهای مالی مواجه هستند.

وی با بیان اینکه در اعتبار 4 هزار میلیارد تومانی مطالبات آموزش و پرورش بحث سرانه مدارس نیز دیده شده است،‌ افزود: امیدواریم آموزش و پرورش بتواند تا ماه آینده سرانه مدارس را پرداخت کند و شرایطی پیش نیاید که مدیران مدارس مجبور شوند از خانواده‌ها کمک‌های اجباری دریافت کنند.

عباسی افزود: کمک خانواده‌ها به مدارس به صورت داوطلبانه و در چارچوب انجمن اولیا و مربیان، اقدامی پسندیده است ولی نباید وجهی به صورت اجباری اخذ شود. 

وی در خصوص وضعیت تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان، گفت: جلساتی را داشته‌ایم و کارگروه‌ تشکیل شده است و در حال بررسی هستیم. 

 عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد:‌ مدارک و مستنداتی در حال جمع‌آوری است و هماهنگی‌هایی نیز با دیوان محاسبات،‌ صندوق ذخیره فرهنگیان و وزیر آموزش و پرورش شده است. 

وی تصریح کرد:‌ بعضی از تخلفات در بانک سرمایه، خود را نشان داده‌اند و تا زمانی که جمع‌بندی نهایی انجام نشود، نمی‌توانیم خبری را اعلام کنیم.

انتهای پیام/

http://fna.ir/SY6LKU



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مدیران مدارس با تنگناهای مالی مواجه هستند/ به مدارس رسیدگی نمی‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..