تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپهرزاد:هنوز فدراسیون قراردادم را نهایی نکرده است

رکورددار دهگانه کشورمان گفت:تاکنون قراردادم توسط فدراسیون نهایی نشده اما امیدوارم در هفته جاری قراردادم درست شود.

هادی سپهرزاد در گفت و گو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره این که چرا تاکنون قراردادش به عنوان مربی احسان حدادی نهایی نشده، توضیح داد: این امر تاکنون نهایی نشده اما امیدوارم در هفته جاری قراردادم درست شود. مشکل من با احسان حدادی نیست اما فدراسیون دوومیدانی بندی در قراردادم گذاشته که این امر مشکل ساز شده است. اگر مشکلم حل نشود، نمی توانم در اردوی کیش حدادی را همراهی کنم.
 
وی افزود: علاقه دارم کارم را به شکل حرفه ای و در چارچوب مشخص دنبال کنم. اگر مسئولان فدراسیون دوست داشته باشند، در خدمت احسان هستم در غیر این صورت مانند سازمان تیم های ملی از مربیگری حدادی هم کناره گیری می کنم.
 
سپهرزاد درمورد دلیل کناره گیری اش از سازمان تیم های ملی فدراسیون دوومیدانی تصریح کرد: دیدگاه من با سایر اعضای سازمان تیم های ملی هماهنگ نبود. به همین دلیل با احترام به تمام اعضاء و رئیس فدراسیون دوومیدانی ترجیح دادم از سمتم کناره گیری کنم. اعتقاد دارم افرادی باید در این سازمان حضور داشته باشند که تفکرشان در یک مسیر قرار داشته باشد.
 
وی درباره وضعیت احسان حدادی گفت: وی حدود سه هفته است که با من تمرین می کند و برنامه خود را به خوبی پیش می برد. خوشبختانه فدراسیون هم از برنامه های حدادی حمایت کرده است. اگر قراردادم نهایی شود، اول بهمن برای برپایی اردوی 21 روزه حدادی به کیش می رویم. پس از بازگشت از این اردو، چند روز در تهران تمرین می کنیم. مراحل بعدی اردوی احسان هم تا قبل از حضور در آفریقای جنوبی در دوحه قطر و تهران پیگیری می شود. این برنامه ما تا قبل از رقابت های قهرمانی آسیا است. هرچند حدادی امید اول قهرمانی پرتاب دیسک آسیا به شمار می رود اما به عنوان مربی این پرتابگر تمام تلاشم را به کار می گیرم تا وی قبل از آغاز مسابقات قهرمانی آسیا به اوج آمادگی برسد.
 
قهرمان اسبق دهگانه آسیا ادامه داد: حدادی پس از سه ماه فیزیوتراپی به تازگی تمرینات توانبخشی خود را شروع کرده است. با توجه به عمل سنگین حدادی نیاز است که وی آرام آرام تمرینات جدی و سنگین خود را شروع کند تا دچار آسیب دیدگی جدیدی نشود.
 
سپهرزاد درمورد این که آیا قصدی برای بازگشت به عرصه ورزش قهرمانی دارد یا خیر، بیان کرد:با توجه به این که درحال حاضر تمام وقتم را به تمرین دادن حدادی اختصاص داده ام، هیچ قصدی برای بازگشت به دنیای قهرمانی ندارم. فکر می کنم کمک کردن من به احسان برای بازگشت وی به جایگاه جهانی و آسیایی اش اهمیت بیشتری دارد تا این که خودم به ورزش حرفه ای بازگردم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپهرزاد:هنوز فدراسیون قراردادم را نهایی نکرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..