تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حذف و اضافه بازیکنان در تمرینات فصل آینده صورت می گیرد

اقلیمی گفت: در اردوی تدارکاتی بوشهر فقط قصد تمرین داریم، اما حذف و اضافه نفرات را در تمرینات فصل آینده انجام می دهیم.

 الیاس اقلیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: دور دوم اردوی تدارکاتی تیم ملی کانو کانادایی را تا 12 بهمن ماه در بوشهر تمدید کردم، هم اکنون مشغول انجام تمرینات استقامتی هستیم.البته در خصوص وضعیت پیست و پاروکشی هم باید بگویم ما در تهران هزار و 200 متر می توانستیم پاروکشی کنیم اما در این منطقه حداقل 5 کیلومتر می توانیم تمرینات پاروکشی را انجام بدهیم.
 
وی در خصوص وضعیت جوی افزود: آب و هوای بوشهر برای انجام تمرینات بسیار تمیز و گرم است و با توجه به اینکه هوای تهران سرد است اما اینجا دمای کمتر از 23 درجه نداشتیم.
 
اقلیمی در خصوص پاروزنان حاضر در اردو و حذف و اضافه پاروزنان خاطر نشان کرد: قصد داریم دراین اردو ها فقط تمرین داشته باشیم و حذف و اضافه را در اردوهای فصل آینده در تهران انجام خواهیم داد هم اکنون 8 پاروزن دراردو حضور دارند.
 
وی در خصوص وضعیت عادل مجللی خاطر نشان کرد: مجللی در حال انجام تمرینات است و خیلی خوب فعالیت هایش را دنبال می کند.
 
اقلیمی در ادامه تاکید کرد: در بوشهر همه مسئولین برای انجام اردوهای تیم ملی کانو کنارم بودند، از فدراسیون قایقرانی هم به دیدارمان آمدند، در مجموع پاروزنان را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می کنم.
 
وی در خصوص شاهو ناصری عنوان کرد: ناصری دو روز مرخصی گرفته بود اما امشب به تیم باز می گردد تا تمریناتش را دنبال کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حذف و اضافه بازیکنان در تمرینات فصل آینده صورت می گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..