تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جناب خان با سرانجامی تلخ /دغدغه فرهنگی با تبلیغ روی اتوبوس!

تاریخ نشر : یکشنبه 26 دی 1395 مشاهده : 72 سایر اخبار سینمای ایران و جهان RSS

جناب خان که به دلیل اختلاف مالک آن با تولیدکنندگان برنامه خندوانه دیگر در شبکه نسیم و این برنامه حضور ندارد،‌سرانجام تلخی پیدا کرده است.

جناب خان با سرانجامی تلخ

«جناب خان» که به دلیل اختلاف مالک آن با تولیدکنندگان برنامه خندوانه دیگر در شبکه نسیم و این برنامه حضور ندارد،‌سرانجام تلخی پیدا کرده است.

در حالی که سعید سالارزهی (مالک جناب خان ) از دغدغه های فرهنگی‌اش برای این عروسک گفته بود و از تبدیل شدن این عروسک به کارکتری متملق ابراز نگرانی کرده بود تا آنجا که به اختلاف و حذف این کاراکتر از تلویزیون انجامید، حالا خودش نخستین استفاده اش از این عروسک بعد از جدایی از خندوانه را به تبلیغات اتوبوسی اختصاص داده است!

این تبلیغات برای یک محصول تجاری و قرعه کشی های این محصول است. بعید است شرکت مذکور به طور خودسر از عروسک جناب خان استفاده کرده باشد و باید دید توضیح سعید سالار زهی در مورد نحوه استفاده از این عروسک چیست . گفته می شود مالک جناب خان این عروسک را با رقمی نزدیک به 300 میلیون تومان در اختیار این شرکت قرار داده است.
همچنین شنیده می شود وضعیت فیلم سینمایی جناب خان با جدایی محمد بحرانی از این عروسک در بن بست قرار گرفته و سعید سالارزهی که قصد استفاده از یک صدای جدید را برای جناب خان را داشته با مخالفت اسپانسرهای فیلم مواجه شده و آنها در شرایط فعلی از سرمایه گذاری روی فیلم جناب خان منصرف شده اند.

سینماخبر

اخبار مرتبط :

واکنش تند مالک جناب‌خان به سخنان رامبد جوان/ درخواست واگذاری اجباری داشتند +تصاویر

علت کاهش محبوبیت عروسک جناب خان در خندوانه چیست ؟ +تصاویر 

پدر و مادر صدا پیشه جناب ‌خان در برنامه خندوانه!+ عکس

جناب خان از کجا به برنامه «خندوانه» آمد؟

راز محبوبیت «جناب خان» در خندوانه چیست؟ + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جناب خان با سرانجامی تلخ /دغدغه فرهنگی با تبلیغ روی اتوبوس!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..