تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور فرزند ستاره بارسلونا در تیم نونهالان

به گزارش افکارنیوز،

 باشگاه بارسلونا در طول چند ماه گذشته شرایطی را برای بازیکنان و کارکنان خود فراهم کرده است که کودکان آنها بتوانند فرصت حضور در تیم نونهالان را داشته باشند.

میلان پیکه، تیاگو مسی و بنجامین سوارز نخستین کودکانی بودند که به تیم نونهالان بارسلونا پیوستند و اکنون فرزند نیمار هم در تیم نونهالان پا به توپ شد.

در تمرینات تیم نونهالان بارسلونا مردم و هواداران اجازه حضور نخواهند داشت و تنها پدران و مادران نونهالان عضو تیم کاتالانی می توانند در تمرینات تیم حضور پیدا کنند.

روز پنج شنبه نیمار به همراه دوستان خود در تمرینات تیم نونهالان بارسلونا حضور یافت و از نزدیک نظاره گر عملکرد لوکا فرزند خود بود.

گفتنی است بنجامین فرزند سوارز تاکنون عملکردی خوب را از خود به نمایش گذاشته و به نظر می رسد وی بخشی از استعداد پدر خود را به ارث برده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور فرزند ستاره بارسلونا در تیم نونهالان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..