تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لیگ فوتبال ایتالیا؛ برتری اینترمیلان در سن سیرو

به گزارش ایرنا، شنبه شب و در هفته بیستم لیگ باشگاه های ایتالیا٬ تیم اینترمیلان در حضور 42 هزار تماشاگر ورزشگاه سن سیرو شهر میلان پذیرای کیه وو بود و در نهایت سه بر یک پیروز شد.
این در حالی است که تیم کیه وو نیمه نخست را با گل سرجیو پلاسیر به سود خود خاتمه داد اما در نیمه دوم گل های مائورو ایکاردی٬ ایوان پرسیچ و ادر سبب شد تا میزبان به برتری سه بر یک برسد.
اینتر که در هفته های اخیر سیر صعودی را طی می کند با این پیروزی 36 امتیازی شد و به رتبه پنجم رسید و کیه وو 25 امتیازی باقی ماند.
سایر دیدارهای هفته بیستم سری آ ایتالیا یکشنبه دنبال می شود که در مهترین بازی و از ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران٬ فیورنتینا در ورزشگاه آرتیمو فرانکی شهر فلورانس میزبان تیم صدرنشین یوونتوس است.
شبد*3783*9122* خبرنگار: امیر میرزاییان* انتشار دهنده: مهدی نعمتی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لیگ فوتبال ایتالیا؛ برتری اینترمیلان در سن سیرو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..