تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پیولی: اینتر مستحق پیروزی بود

کد خبر: ۴۶۱۲۶۶

۴۲۳  بازدید

طرفداری: استفانو پیولی معتقد است راز پیروزی های متوالی اینتر، اعتماد به نفس بالای بازیکنان تیم است.

در جریان پیروزی 3-1 اینتر برابر کیه وو، پلیسیر گل اول را برای کیه وو زد اما در نهایت ایکاردی، پریشیچ و ادر بازی را برای نراتزوری بازگرداندند. پیولی پس از پایان بازی به اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

 هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و ثبات مناسبی در کل دیدار داشتند، البته ما کاملا مستحق پیروزی بودیم. برای کسب نتیجه قاطعیت و شخصیت خود را نشان دادیم. تیم به کار ما ایمان آورده و با این روند اعتماد به نفس بازیکنان افزایش می یابد. 

پیولی ادامه داد:

 با توجه به عملکرد بازیکنان در زمین می توان متوجه شد که تیم تا دقیقه پایانی برای پیروزی می جنگد. حالا ما برای جام حذفی آماده می شویم، این جام باید ما را راضی کند. 

پیولی: اینتر مستحق پیروزی بود

ایکاردی با پانزدهمین گل و هفتمین پاس گل خود به صدر تاثیر گذراترین مهاجمان اروپا رسیده است.

معتقدم مائورو قبل از آمدن من هم بازیکن سطح بالایی بود، با این حال او هنوز جای پیشرفت دارد و با تحرک بیشتر باید خود را تکمیل کند. عملکرد او در زمین برای پیروزی به ما کمک می کند، با این حال استعداد به تنهایی کفایت نمی کند و برای کسب موفقیت باید به سختی تلاش کرد. 

استفانو سپس در مورد شاگردانش گفت:

 همه بازیکنان تیم می دانند با پیروزیِ اینتر، ما خوشحال می شویم، همه می خواهند خود را به اثبات برسانند، مهم نیست 10 دقیقه یا 90 دقیقه بازی کنند، مهم همکاری با تیم است. یا این بازیکنان با کیفیتی که من در اختیار دارم، برای هر بازی حرف برای گفتن خواهیم داشت. کار سرمربی کشف متد تیم است، من با آن ها صحبت کردم و خواستم بگویند که چه چیزی در تیم کم است. من از صحبت با بازیکنان لذت می برم، ما بنیانی مثبت برای آینده می سازیم. 

روبرتو گالیاردینی در اولین حضورش در پیراهن اینتر عملکرد خوبی داشت.

 واقعیت این است عملکرد وی در بازیِ مشکلی مانند این کیفیت گالیاردینی را به نمایش می گذارد، من به او ایمان دارم. ما بازیکنانی داریم که می توانند تمام فضا ها را پوشش دهند، تنها باید انسجام و تعادل تیم را تضمین کنیم. با این پتانسیل می توانیم خطرناک باشیم. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پیولی: اینتر مستحق پیروزی بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..