تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصاری فرد در صدر خبرهای کنفدراسیون فوتبال آسیا+اینستاپست

کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه رسمی اینستاگرام خود عکسی از انصاری فرد را به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش کشورمان، روز گذشته به تیم مطرح المپیاکوس یونان پیوست. در همین راستا صفحه رسمی اینستاگرام کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر پیوستن انصاری فرد به المپیاکوس را منتشر کرد. پیش از این هم سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در خبری به انتقال کریم انصاری فرد از تیم پانیونیوس یونان به تیم صدرنشین المپیاکوس پرداخت و سوابق مهاجم ایرانی را در این خبر اعلام کرده است.

کنفدراسیون فوتبال آسیا در صفحه رسمی اینستاگرام خود نوشت:

"کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی فوتبال ایران با المپیاکوس تیم بزرگ یونان قراردادی رسمی امضا کرد.

انصاری فرد در صدر خبرهای کنفدراسیون فوتبال آسیا+اینستاپست

گفتنی است؛ کریم انصاری فرد مهاجم ملی پوش ایرانی که این فصل در لیگ یونان توانسته بود در پانیونیوس بدرخشد، با قراردادی به ارزش ٥٠٠ هزار یورویی و مدت ٣ فصل و نیم به تیم المپیاکوس یونان پیوست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصاری فرد در صدر خبرهای کنفدراسیون فوتبال آسیا+اینستاپست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..