تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت نوه آیت‌الله هاشمی از مراسم عقدش

به گزارش افکارنیوز،

جماران نوشت: در این مراسم لیلی هاشمی فرزند یاسر هاشمی به عقد محمد مهدی صانعی طاهری درآمد. آیت‌ا... هاشمی علاوه بر یک جلد کلام ا... مجید یک عدد انگشتر که نگین آن از ضریح سنگ قبر امام حسین (ع) ساخته شده است را نیز به‌عنوان تبرک به داماد تازه خاندان هاشمی هدیه داده است.

لیلی هاشمی در یک دلنوشته با انتشار آخرین عکس آیت ا... هاشمی(ره) در مراسم عقدش نوشت: «خوشحالترین بودم کنار سفره، رو به روی آینه و قرآن نشستیم، اول دعایمان کرد. بعد خطبه عقد را خواند... عقد را که خواند، با اجازه‌اش بله را گفتم و خوب در آغوشش گرفتم، همان عطر همیشگی، همان پدربزرگ دوست‌داشتنی...»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت نوه آیت‌الله هاشمی از مراسم عقدش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..