تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تنها کاندیدای اصلاح طلبان روحانی است و بس

کد خبر: ۴۶۱۲۷۵

۳۸۲  بازدید

نماینده اصلاح طلب ادوار مجلس معتقد است: درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی نه تنها به میدان داری تندروها نمی انجامد، بلکه باعث افزایش انسجام در معتدلین شده است.

خبرآنلاین: نماینده اصلاح طلب ادوار مجلس معتقد است: درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی نه تنها به میدان داری تندروها نمی انجامد، بلکه باعث افزایش انسجام در معتدلین شده است.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت و گو با خبرآنلاین، درباره تاثیر درگذشت پدر معنوی معتدلین بر وضعیت سیاسی آنها در آینده اظهار کرد: حضور چشم گیر مردم در مراسم تشییع و ترحیم آیت الله هاشمی رفسنجانی و ورود هواپیمای ایرباس به ایران که باعث شد مردم به عینه نتیجه برجام را ببینید، نشان می‌دهد افکار عمومی بیش از پیش در له و خدمت دکتر روحانی خواهد بود.

وی تاکید کرد: اصلاح طلبان یک کاندیدا داردند، آقای روحانی و بس. نفر دومی نیست. اعتدالیون نیز همینطور. و همچنین تا جایی که من اطلاع دارم اصولگرایان معتدل و عاقل نیز در حمایت از روحانی هستند.

نماینده سابق مردم اردبیل اظهار کرد: مردم قدرشناس و طالب اعتدال هستند و نشانه آن هم دو انتخابات گذشته است. تردید ندارم آقای روحانی با رای بسیار در خور توجهی وارد کابینه دوازدهم خواهد شد.

پیرموذن درباره احتمال میدان‌داری تندروها پس از درگذشت هاشمی نیز گفت: چنین احتمالی نمی دهم. اتفاقا انسجام اعتدالیون بیشتر شده است. چهره جریان خاص نیز برای مردم مشخص تر شده و آنها مورد کم‌لطفی مردم قرار خواهند گرفت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تنها کاندیدای اصلاح طلبان روحانی است و بس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..