تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ذوالنوری: با وجود تحریم ها جهان را متحیر کردیم

کد خبر: ۴۶۱۲۷۰

۲۶۵  بازدید

رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی گفت: جهان را با وجود تحریم ‌ها با پیشرفت خود متحیر کردیم که دلیل آن عنصر ایمان و ولایتمداری است. [با وجود تحریم ها جهان را با پیشرفت های خود متحیر کردیم]

خبرگزاری ایرنا: رئیس کمیته هسته ای مجلس شورای اسلامی گفت: جهان را با وجود تحریم ‌ها با پیشرفت خود متحیر کردیم که دلیل آن عنصر ایمان و ولایتمداری است.

حجت‌ الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری عصر شنبه در مراسم یادبود شهدای هسته‌ ای که در مجتمع غنی سازی شهید مصطفی احمدی روشن نطنز برگزار شد، اظهار کرد: عنصر ایمان و ولایتمداری را در ابتدای انقلاب، جنگ و عرصه‌ های سازندگی شاهد بودیم که در همه دولت ‌ها این مساله مدنظر قرار گرفته استت.


وی افزود: زمانی که انقلاب ما به موفقیت دست یافت، تمام نظام سلطه برای نابودی ما بسیج شد و در عرصه‌ ای گسترده، عملیات روانی و تبلیغات وسیعی را علیه کشورمان شکل دادند.
ذوالنوری ادامه داد: دشمن، ما را بایکوت سیاسی و تحریم اقتصادی کرد و مردم ما امروز با آثار این تحریم ‌ها، دست و پنجه نرم می‌کنند.


نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: دشمنان جنگی ناخواسته و نابرابر را در مقیاسی وسیع بر مردم ما تحمیل کردند و تمام دنیای استکبار با محوریت نظام سلطه پشت رژیم عراق صف‌ آرایی کردند.


وی افزود: دشمنان همواره در صدد تجزیه کشور ما بوده اند، اما عنصر مقدس ولایت پذیری، اعتقاد و ایمان راسخ به خدا سبب نجات کشور در 8 سال جنگ نابرابر شد.


ذوالنوری بیان کرد: امروز کشور ما در شبیه ‌سازی ژنتیکی با کشورهای برتر دنیا برابری می‌ کند و در زمینه نانو در جهان حرف‌ هایی برای گفتن دارد، اگر نظام سلطه موشکی را به کشور ما شلیک کند، موشک ‌های ما قلب اسرائیل را هدف می‌ گیرد.


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز با دستان توانمند خود صنایع تبدیلی را تولید می ‌کنیم، زمانی که جهان به ما سوخت هسته‌ ای نداد، دانشمندان ما با دستان پرتوان خود همه راه‌ ها را آسان کردند و امروز قادر هستیم با تغییرات در آبشارهای هسته ‌ای، اورانیوم را در هر درصدی غنی‌ سازی کنیم.


وی افزود: اگر به مصلحتی وقفه ‌ای در غنی سازی ایجاد می ‌شود، در روز بازگشت با انرژی IR8 تولیدات خود را پیش می‌بریم و امروز با رشدی که در دستیابی به انرژی‌های نو و پاک داریم، بلندترین گام ها را برداشته ‌ایم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ذوالنوری: با وجود تحریم ها جهان را متحیر کردیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..