تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات ضد نژادپرستی در واشنگتن برگزار شد

- " به نقل از خبرگزاری فرانسه، فقط پنج روز مانده به مراسم تحلیف دونالد ترامپ، معترضان آمریکایی به رهبری آل شارپتون فعال حقوق شهروندی با تشویق دیگران برای پیوستن به راهپیمایی موسوم به ما میدان را خالی نخواهیم کرد در خیابان های واشنگتن تظاهرات کردند.

این فعالان، با راهپیمایی ازمحل بنای یادبود واشنگتن به سمت یاد بود مارتین لوتر کینگ، اجرای عدالت در قبال جامعه سیاه پوستان آمریکا در دولت جدید این کشور را خواستار شدند.

جرالد باروز ایکس، یکی از حاضران در این راهپیمایی گفت : ترامپ به این علت انتخاب شد که در آمریکا نژادپرستی وجود دارد، نژادپرستی گسترده ای که او در سخنرانی های خود در طول مبارزات انتخاباتی اش، از آن سخن می گفت.

وی افزود: روابط نژادی در حال حاضر ضعیف و برای سیاه پوستان و رنگین پوستان بسیار ضعیف و خطرناک است.

بچه های کم سن و سال ما در مدرسه با زورگویی و تهدید مواجه هستند و با القاب مختلف خطاب می شوند و به آنها گفته می شود که شما اخراج خواهید شد و هیچ کدام از این کارها درست نیست.

والری ویلیامز، معترضی که از نیویورک به این تظاهرات پیوسته است، می گوید : متاسفانه، زمانی که سیاه پوستان در آمریکا اوباما را انتخاب کردند به اشتباه فکر می کردند که این انتخاب به معنی تحمل بیشتر نژادهای مختلف در این کشور است ، اما ما در طول هشت سال گذشته شاهد آن بوده ایم که این اتفاق فقط برخی از افراد را که ذاتا نژادپرست بوده اند، ناراحت کرد و این افراد در حال حاضر مثل حباب بالا آمده اند.

بنابراین در زمینه نژادها در حال حاضر تنش های زیادی در این کشور وجود دارد.

هیچ انسجامی وجود ندارد.

هر کسی نگران هم نژادی های خود است.

اسمیت، معترضی که از ایالت مریلند در این راهپیمای شرکت کرده است، هم می گوید: من از بی عدالتی نسبت به جامعه سیاه پوستان خسته ام ، من از این پلیس نژادپرست خسته ام، من از این پلیس که ما را مثل مگس می کشد، خسته ام.

دیگر کافی است، بیش از این قابل تحمل نیست، من از این چیزها خسته ام.


کلید واژه ها: راهپیمایی - انتخاب - آمریکا - واشنگتن - تظاهرات - سیاه - کشور - برگزار - حقوق شهروندی - مراسم تحلیف - جامعه - خبرگزاری - آمریکایی - پلیس - سخنرانی - نیویورک - معترضان - خطرناک - اشتباه - اوباما - خیابان - روابط - اخراج - مدرسه - تشویق - تحلیف - مراسم - رهبری - جدید - حقوق




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات ضد نژادپرستی در واشنگتن برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..