تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر در نحوه ارزشیابی نمرات دانش آموزان پایه دهم

معاون شورای عالی آموزش و پرورش از اعمال تغییراتی در نحوه نمرات ارزشیابی دانش آموزان پایه دهم خبر داد.

احمد عابدینی معاون شورای عالی آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نحوه محاسبه نمرات امتحانی دانش آموزان در نظام جدید اظهار داشت: بر اساس آیین نامه آموزشی که امسال برای دوره دوم متوسطه در نظر گرفته شده تغییراتی در ضرایب دروس ارزشیابی شده اعمال می‌شود. 

وی ادامه داد: به توجه به ماده 45 آیین نامه، تاثیر ارزشیابی‌های مستمر افزایش یافته است. 

معاون شورای عالی آموزش و پرورش بیان کرد: پیش از این ضریب نمره پایانی 6 بوده که با توجه به تغییرات این ضریب به 4 کاهش یافته، همچنین مجموع نمرات ارزشیابی از ضریب 10 به 8 رسیده است. 

وی با اشاره کاهش تاثیر ارزشیابی پایانی نسبت به گذشته عنوان کرد: در دوره تابستان نیز این تغییرات تاثیر گذار بوده است و ارزش نمرات مستمر بیش از پیش اعمال می‌شود. 

عابدینی درباره این تغییرات در دوره تابستان گفت: ضریب نمرات پایانی از 4 به 3 رسیده و ضریب مجموع نمرات از 5 به 4 کاهش یافته است. 

وی یادآور شد: با توجه به اینکه این آیین نامه به مدارس کشور ابلاغ شده بنابراین کارنامه دانش آموزان با توجه به این تغییرات محاسبه و به آنها ارائه می‌شود. 

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر در نحوه ارزشیابی نمرات دانش آموزان پایه دهم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..