تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیح روابط عمومی وزارت خارجه درباره لغو گفت‌وگوی تلویزیونی عراقچی

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، روابط عمومی وزارت امور خارجه در پی پرسش خبرنگاران رسانه‌ها در خصوص علت لغو گفت‌وگوی تلویزیونی سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌الملل وزارت امور خارجه و رئیس ستاد پیگیری اجرای برجام اعلام کرد: روز گذشته در هماهنگی به عمل آمده بین آقای عراقچی و یکی از مسئولان برنامه «متن، حاشیه» شبکه سوم سیما، قرار شد مشارالیه در برنامه فوق حضور یافته و در خصوص آخرین وضعیت اجرای برجام در نخستین سالگرد اجرای آن گفت‌وگو کند. بعد از ظهر امروز (شنبه) مسئولان برنامه طی تماسی با آقای عراقچی حضور وی را مشروط به انجام یک مناظره تلویزیونی کردند که بی‌شک برخلاف توافق اولیه بود. پس از مخالفت وی با این شرط غیرمترقبه، مسئولان مربوطه حاضر به انجام گفت‌وگو بر اساس توافق اولیه نشده و برنامه را لغو کردند.

انتهای پیام/

http://fna.ir/8UD0J3 اخبار مرتبط حضور عراقچی در برنامه «متن؛حاشیه» لغو شد95/10/25 - 14:41



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیح روابط عمومی وزارت خارجه درباره لغو گفت‌وگوی تلویزیونی عراقچی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..