تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محسن هاشمی: اگر همدردی ملت نبود...

فرزند ارشد آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: اگر همدردی ملت بزرگ ایران نبود فقدان آیت الله هاشمی برای خانواده ایشان بسیار سخت می شد.


محسن هاشمی عصر شنبه در آیین گرامیداشت ارتحال یار دیرین امام و رهبری که با حضور وزیر دادگستری، امام جمعه و استاندار کرمان، جمعی از نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، مسئولان کشوری و لشکری و شمار زیادی از مردم در مصلی امام علی (ع) شهر کرمان برگزار شد افزود: آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسیر زندگی 80 ساله خود بیش از 65 سال آن را به مبارزه با استکبار گذراند.
وی تصریح کرد: ایشان هر زمان که مورد تعقیب رژیم ستم شاهی قرار می گرفت به شهر خود بر می گشت و موضوعات فرهنگی را پیگیری می کرد.
وی گفت: آیت الله هاشمی 2 کتاب مهم امیرکبیر و فلسطین را در کنار هم ولایتی های خود به رشته تحریر درآوردند.
محسن هاشمی افزود: علاقه آیت الله هاشمی رفسنجانی به استان کرمان تا قبل از رحلت ایشان ادامه داشت به گونه ای که تا چند روز قبل از فوت مسئله آب این استان را پیگیری می کردند.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محسن هاشمی: اگر همدردی ملت نبود...»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..