تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار جمعی از علمای بحرینی حوزه علمیه قم درباره اعدام 3 شهروند بحرینی

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جمعی از فضلای بحرینی حوزه علمیه قم در واکنش به شدت گرفتن احتمال اجرای حکم اعدام سه نفر از شهروندان این کشور به دست رژیم آل خلیفه بیانیه ای صادر کردند که متن آن به شرح زیر است:

بسم الله قاصم الجبارین، مبیر الظالمین، ناصر المستضعفین، والحمد لله الذی لا یحمد على مکروه سواه، وصلى الله على نبینا محمد وآله ومن والاه.

قال تعالى: ( ولایحیق المکر السیء إلا بأهله ).

اقدامات اخیر دولت بحرین نشان دهنده قصد آنان برای اجرای حکم اعدام سه نفر از جوانان عزیزمان است و بر هرکسی که توانایی دارد مانع از وقوع این اتفاق شوم شود واجب است در این راستا اقدام کند. ملت بزرگوار ما قهرمانی ها و فداکاری های بسیار بزرگی داشته است و همواره به فرزندانش وفادار بوده است.

در صورتی که دولت دست به چنین اقدام احمقانه ای بزند بهای گزافی را بابت آن پرداخت خواهد کرد و بر پایداری و اصرار مردم ما در راه رسیدن به خواسته های عادلانه و مشروعشان افزوده خواهد شد.

وسیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون، والعاقبة للمتقین.

جمعی از فضلای بحرینی حوزه علمیه قم
١٥ ربیع الثانی ١٤٣٨

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار جمعی از علمای بحرینی حوزه علمیه قم درباره اعدام 3 شهروند بحرینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..