تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار جمعیت الوفاق بحرین درباره اجرای حکم اعدام 3 شهروند این کشور

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، جمعیت الوفاق بحرین در خصوص نتایج حاصل از اجرای احکام اعدام صادر شده علیه چند شهروند این کشور هشدار داد و تأکید کرد که جامعه جهانی باید موضع‌گیری قاطعانه و روشنی در این خصوص داشته باشد.

شیخ حسین الدیهی دبیر کل جمعیت ملی و اسلامی الوفاق با صدور بیانیه‌ای گفت: برخی طرف‌های غیررسمی خبر از تلاش دولت برای اعدام سه شهروند بیگناه داده‌اند در حالی که اتهامات این افراد به‌روشنی اعلام نشده و اقدامات قضایی صورت گرفته علیه آنان مملو از اشتباه و مغالطه است و این افراد در شرایط سختی زندانی شده‌اند. موارد یادشده خط بطلانی بر تمام ماجرای محکومیت این افراد است و بر این اساس نمی‌توان هیچ اتهامی به آنان وارد کرد چه رسد به اعدام آنان، دولت نمی‌تواند مرتکب چنین جنایت بزرگی شود.

وی افزود: پیش از این سازمان‌های حقوقی بین المللی بر بی‌اعتمادی جامعه جهانی به دستگاه قضایی بحرین که شیوه صدور حکم‌های ظالمانه سیاسی علیه زندانیان سیاسی را به‌خوبی آموخته است، تأکید کرده بودند.

او ادامه داد: از جامعه جهانی می‌خواهیم در برابر حوادث خطرناکی که در بحرین روی می‌دهد موضع‌گیری قاطعانه‌ای داشته باشد. ما معتقدیم دست زدن به چنین جنایتی اقدام بسیار خطرناک و جنون آمیزی خواهد بود زیرا وضعیت انسانی و اخلاقی کشور نیازمند تعقل بیشتر و دوری گزیدن از اقدامات تلافی‌جویانه است. این‌گونه اقدامات در حقیقت جنایت علیه بحرین، تاریخ و فرهنگ و آینده این کشور است و نمی‌توانیم آنها را توجیه کرده و یا بپذیریم، این اقدام آثار بسیار خطرناکی بر آینده سیاسی و ثبات کشور خواهد گذاشت.

وی تمام عقلای کشور و آنان را که قلبشان برای این کشور می‌تپد مورد خطاب قرار داد و خواهان متوقف شدن خونریزی‌ها شد و عنوان کرد این‌گونه اقدامات به‌معنی اعدام کل کشور خواهند بود.

او همچنین خاطرنشان کرد هدف سیاسی دولت از این جنایت که همان جبران شکست‌های پی‌درپی خود است نیز با شکست روبه‌رو خواهد شد.

انتهای پیام/*




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار جمعیت الوفاق بحرین درباره اجرای حکم اعدام 3 شهروند این کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..