تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




لحظه شیرین پدر و پسری +تصاویر

لحظه شیرینی را ببینید که پدر و پسر در زمان تمرین بیسبال می‌سازند.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، بچه‌ها دلی ساده دارند و گاهی با همین دل ساده خود کارهایی انجام می‌دهند که بهترین و شیرین‌ترین لحظه را در خاطرات پدر و مادر خود می‌سازند. لحظه شیرین پدر و پسری +تصاویر لحظه شیرین پدر و پسری +تصاویر

تصاویری که مشاهده می‌کنید، یکی از همین لحظه‌هاست که سادگی بچه برای پدر خود در زمان تمرین بیسبال شیرین‌ترین لحظه را درست کرده است.

این پدر برای اینکه به پسرش بفهماند که باید فقط به توپ نگاه کند به او می‌گوید که باید چشمش را روی توپ نگه دارد و پسر بچه ساده دل هم که حرف پدرش را باور می‌کند تا این حرف را می‌شنود، به توپ نزدیک می‌شود و چشم خود را روی توپ می گذارد.

لحظه شیرین پدر و پسری +تصاویر لحظه شیرین پدر و پسری +تصاویر لحظه شیرین پدر و پسری +تصاویر لحظه شیرین پدر و پسری +تصاویر

گفتنی است؛ خاطره شیرین این پدر و پسرش از آمریکا در شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته شده بود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «لحظه شیرین پدر و پسری +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..