تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک قو راه قطار را بست +تصاویر

یک قو قطاری را به مدت 5 دقیقه نگه داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویری که می‌بینید از ایستگاه قطار تدینگتون در لندن گرفته شده‌اند که نشان می‌دهند یک قو جلوی قطاری را در این ایستگاه که به سمت کینگستون در حال حرکت است، گرفته است و به مدت 5 دقیقه جلوی آن راه می‌رود و صدای همه مسافران را درمی‌آورد. یک قو جلوی قطار را گرفت +تصاویر یک قو جلوی قطار را گرفت +تصاویر یک قو جلوی قطار را گرفت +تصاویر یک قو جلوی قطار را گرفت +تصاویر

این قو بعد از 5 دقیقه که روی مسیر ریل راه رفت، زمانی که خودش دلش خواست از روی ریل کنار رفت و به طول دو مایل در کنار ریل قدم زد اما مشکلی برای او پیش نیامد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک قو راه قطار را بست +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..