تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




الهه استیج – بیوگرافی و اجرای الهه سرور در استیج 2017

بیوگرافی و عکس های الهه سرور شرکت کننده برنامه استیج 2017 stage

الهه استیج – دانلود کامل اجرای الهه سرور در استیج 2017

elahe stage2017 الهه استیج بیوگرافی و اجرای الهه سرور در استیج 2017

.

الهه، نام خواننده افغانستانی است که امسال (2017) شبکه من و تو در حال ترویج و معرفی اوست. برنامه استیج، که یک برنامه استعدادیابی جنجالی است، این بار از دختری به نام الهه سرور استفاده میکند که در افغانستان چهره مشهوری است اما در ایران مشهوریتی خاصی ندارد. در ادامه با پلاس دانلود همراه باشید.

.

استج برنامه‌ای زنده برای کشف استعداد خوانندگی است. شرکت کنندگان در این مسابقه در قالب چهار گروه برای دریافت جایزه 50 هزار دلاری آن به رقابت خواهند پرداخت. هر هفته پس از اجرای زنده هر شرکت کننده خطوط رای‌دهی باز میشوند و شرکت کنندگانی که کمترین رای را از طرف بینندگان کسب کنند از دور مسابقه حذف خواهند شد.

.

– مریم (الهه سرور) کیست ؟

مریم الهه سرور (زاده 1 ثور 1368 در کابل) یک خواننده جوان افغانی است. الهه سرور با شرکت کردن در برنامه ستاره افغان شبکه طلوع به شهرت رسید.

.

همچنین فیلم کوتاه مستند «آواز مریم» درباره او و شور و شوق و مشکلات دختران افغان ساخته شده‌ است.

.

سبک موسیقی الهه سرور، سبکی نو در موسیقی افعانستان است و از سبک هندی که در تاریخ موسیقی افغانستان تاثیر زیادی گذاشته‌ است، پیروی نمی‌کند.

.

الهه سرور، پیش از این در استودیوهای شبکه بی‌بی‌سی فارسی با ارکستر بزرگی برنامه ضبط کرده است در حالی که اسفندیار منفردزاده، آهنگساز سیاسی آثار قدیمی مسعود کیمیایی هم در پشت صحنه آن دیده می‌شود.

.

وی توانست در برنامه استیج 2017 با موفقیت مرحله آزمون استیج را پشت سر گذارد.

.

اینستاگرام الهه استیج (مریم الهه سرور) (elahesoror_official)

>> پیج اینستاگرام الهه سرور شرکت کننده استیج

.

عکس های الهه استیج (مریم الهه سرور)

elahe stage2017 1 الهه استیج بیوگرافی و اجرای الهه سرور در استیج 2017

elahe stage2017 2 الهه استیج بیوگرافی و اجرای الهه سرور در استیج 2017

elahe stage2017 3 الهه استیج بیوگرافی و اجرای الهه سرور در استیج 2017

.

دانلود کامل تمامی اجراهای الهه در استیج :

اجرای اولیه آزمون

اجرای دومین مرحله آزمون 23 دی

اجرای سومین مرحله آزمون 24 دی

.

>> دانلود استیج 2017 ( لینک کامل تمامی قسمت ها )


کاربران محترم سایت پلاس دانلود، به علت حجم بالای دانلود از سایت در حال انتقال سرور هستیم، لذا لینک دانلود برخی از مطالب قابلیت دانلود را دارا نمیباشد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «الهه استیج – بیوگرافی و اجرای الهه سرور در استیج 2017»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..