تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تظاهرات هزاران نفر از مردم آمریکا علیه ترامپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، هزاران نفر از فعالان مدنی در واشنگتن، پایتخت آمریکا در اعتراض به انتخاب «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری منتخب این کشور امشب دست به تظاهرات زدند.

بر اساس گزارش های رسیده از رسانه های آمریکا، معترضین به سیاست ها و انتخاب «ترامپ»  با شعار «نه عدالت، نه آرامش» از مقابل بازار ملی واشنگتن به سمت بنای یادبود «مارتین لوتر کینگ»، در فاصله ۳ کلیومتری ساختمان کنگره این کشور یعنی جایی که «دونالد ترامپ» درست یک هفته دیگر قرار است رسما به عنوان رئیس جمهور آمریکا در آنجا قسم یاد کرده و نخستین سخنرانی ریاست جمهوری خود را طی مراسمی ویژه انجام دهد، به راهپیمایی خواهند پرداخت.

پیش از آغاز این تظاهرات، نمایندگان حاضر در محل به سخنرانی پرداخته و ضمن اعلام حمایت از حقوق اقلیت ها در آمریکا از لغو قوانین حمایتی دولت «اوباما» مانند قانون «بیمه اوباما» به شدت انتقاد کردند. اظهاراتی که گمان می رود در واکنش به اظهارات نژادپرستانه «ترامپ» در خصوص مسلمانان، مکزیکی ها و البته برداشته شدن حمایت دولت وی از قشر فقیر در این کشور مطرح شده باشند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تظاهرات هزاران نفر از مردم آمریکا علیه ترامپ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..