تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درگیری مسلحانه در مرکز شهرستان چرداول

درگیری مسلحانه در مرکز شهرستان چرداول

استان‌ها > ایلام - درگیری مسلحانه در شهر سرابله امروز کسب و کارها و رفت و آمد را برای ساعاتی مختل کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خبرآنلاین که شاهد عینی ماجرا بود، درگیری مسلحانه و شلیک دهها گلوله در خیابان اصلی موسوم به خیابان ولیعصر(عج) شهر سرابله مرکز شهرستان چرداول موجب رعب و وحشت در میان مردم گردید که با دخالت نیروی انتظامی و شلیک گلوله هوایی این درگیری پایان یافت.

گفتنی است این درگیری بین دو طایفه چند روزی است که شروع گردیده و هنوز خاتمه نیافته است.یکی از معظلات شهر سرابله که در هیچ رسانه ای هم بازتاب نمی یابد این درگیری های مقطعی است که هرچند وقت یک بار بین  طوایف گوناگون در می گیرد و زود هم خاتمه می یابد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درگیری مسلحانه در مرکز شهرستان چرداول»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..