تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




متهمی که از 23 هزار نفر کلاهبرداری کرده بود ؛ دستگیر شد

متهمی که از 23 هزار نفر کلاهبرداری کرده بود ؛ دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار "نور علي ياري" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس ، اظهار کرد: به دنبال وقوع چندين فقره کلاهبرداري پيامکي از شهروندان در شهرستان چرداول کارشناسان پليس آن شهرستان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وي ادامه داد: بررسي هاي اوليه پليس مشخص کرد که متهم با ارسال پيامکي با اين مضمون که "شما برنده قرعه کشي شده ايد و نياز است براي دريافت جايزه مبلغي را به حساب واريز کنيد" از طعمه هاي خود کلاهبرداري مي کرد.

فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: با اشراف اطلاعاتي پليس متهم در يکي از بخش هاي شهرستان چرداول دستگير و تحويل مرجع قضائي شد .

وي گفت: تحقيقات نشان مي دهد اين فرد به همين شيوه در سه استان بزرگ کشور اقدام به کلاهبرداري پيامکي از مردم مي کرده است .
سردار ياري يادآور شد : متهم تاکنون از 23 هزار نفر و در مجموع بيش از 6 ميليارد ريال به همين شيوه کلاهبرداري کرده است .

فرمانده انتظامي استان ايلام در پايان با اشاره به اينکه فضاي مجازي در کنار محاسن زياد تهديدهاي فراواني را هم براي خانواده ها به همراه دارد از مردم خواست به هيچ وجه به پيام هاي موجود در فضاي مجازي که منبع رسمي و قابل استنادي ندارد توجه نکنند و هيچ گاه اطلاعات مشخص و بانکي خود را در فضاي مجازي منتشر نکنند.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «متهمی که از 23 هزار نفر کلاهبرداری کرده بود ؛ دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..