تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نفرات برتر رقابت های تیر و کمان بزرگسالان استان فارس شناخته شدند

رئیس هیات تیر و کمان فارس، شنبه به ایرنا گفت: دراین رقابت ها که در ورزشگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز برگزار شد، 67 کماندار از شهرستان های شیراز، جهرم، مرودشت، لامرد، ارسنجان و در رشته ریکرو و کامپوند در مسافت 18 متر با هم بازی کردند.
مهدی پران افزود:‌ در ریکرو آقایان، محمد فلاح، احسان زراعت کار و محمد مهدی چشمه زنگی هرسه از شیراز به ترتیب اول تا سوم شدند و در ریکرو بانوان، اسما نعمتی، فاطمه بازاردار و زهرا سادات دهقانی از شیراز مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
وی اضافه کرد: همچنین در کامپوند آقایان، داوود احمدی، فرهاد عسکری و فرید رزمی از شیراز اول تا سوم شدند و در کامپوند بانوان هم زهرا مرادیان از جهرم عنوان نخست را کسب کرد، زهرا حمیدی پور از جهرم نایب قهرمان شد و فریده شمسی هم از شیراز به مقام سوم رسید.
7368 /6118
خبرنگار: حمیدرضا خلیقی ** انتشار دهنده: پرویندخت پاردسویی شیرازی

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نفرات برتر رقابت های تیر و کمان بزرگسالان استان فارس شناخته شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..