تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انصراف از فسخ قرارداد مخابرات /تسویه بدهی های خریدار بلوک كنترلی شرکت مخابرات

سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای از تسویه بدهی های خریدار سهام کنترلی شرکت مخابرات ایران و انصراف این سازمان از فسخ قرارداد منعقده خبر داد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان ، سازمان خصوصی سازی با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: پیرو اطلاعیه قبلی این سازمان به آگاهی می رساند نظر به این که خریدار سهام کنترلی شرکت مخابرات ایران در مهلت تعیین شده اقدام به تسویه بدهیهای معوق خود نمود، لذا این سازمان از تصمیم فسخ قرارداد منعقده با خریدار منصرف شد.

لازم به ذکر است ماه گذشته سازمان خصوصی سازی با صدور اطلاعیه ای واگذاری شرکت مخابرات به مجموعه مبین را به دلیل عدم وصول اقساط دولت، از بابت این واگذاری ملغی اعلام کرده بود که با دستور رئیس جمهور قرار بر رسیدگی مجدد پرونده و بازگشت دوباره این شرکت به مبین، در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انصراف از فسخ قرارداد مخابرات /تسویه بدهی های خریدار بلوک كنترلی شرکت مخابرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..