تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت قاطعانه دروازه بان تیم ملی از سرمربی پرسپولیس/عکس

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران از سرمربی پرسپولیس تمام قد حمایت کرد.

به گزارش کاپ، سوشا مکانی  در پستی اینستاگرامی از برانکو ایوانکوویچ قاطعانه حمایت کرد و اظهار داشت: هیچکس نمی داند اما من می دانم که چقدر بزرگ هستید، روزی که همه پشت شما را خالی کردند بودند همان هایی که الان برایشان پروفسور شدید. روزی که همه صحبت از رفتنت می کردند حتی با مربی های ایرانی تمام  کرده بودند که به جای تو بیایند این روزها را می دیدم که محبوب ترین مرد ایران می شوی. بی خیال همه چیز گذشته ها گذشته از فوتبال که بگذریم خودت می دانی برای من حکم پدر را داشتی و داری. مرسی برای اینکه هیچوقت تنهام نگذاشتی چون می دانستی من هم آن موقع مثل خودت تنها بودم. به امید قهرمانی پرسپولیس کبیر با یک مرد بزرگ.

ب

همچنین بخوانید




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت قاطعانه دروازه بان تیم ملی از سرمربی پرسپولیس/عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..