تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نامه فوری 8 موسسه حقوق بشری بحرین به گوترش برای جلوگیری از اعدام‌ها

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، سازمان های حقوق بشری بحرین با ارسال نامه ای فوری به دبیر کل سازمان ملل خواستار دخالت فوری سازمان ملل و آزادی سامی مشیمع، علی السنقیس، عباس السمیع سه زندانی محکوم به اعدام شدند.

جناب آنتونیو گوترش،
دبیر کل محترم سازمان ملل متحد
با احترام
از فوریه 2011 تا کنون دادگاه های بحرینی طی محاکمه های ناعادلانه احکام اعدام متعددی را صادر نموده است که در ضدیت با ماده 10 کنوانسیون بین المللی حقوق بشر و ماده 6  معاهده حقوق مدنی و سیاسی می باشد.در عین حال نظام قضائی بحرین طی این مدت بر شکنجه و قتل در بازداشتگاه ها و شلیک مستقیم بر تجمعات مسالمت آمیز توسط نیروهای امنیتی چشم پوشی نموده است.

با توجه به حساسیت پرونده حکم های اعدام صادره در بحرین و اینکه بعضی از محکومین در خطر قریب الوقوع تنفیذ این احکام غیر مسوولانه و خودسرانه قرار دارند، از حضرتعالی در این خصوص  تقاضای دخالت فوری داریم . بخصوص در مورد سه محکوم به اعدام سامی مشیمع، علی السنکیس و عباس السمیع که در حقیقت اسرای آزادی بیان اند. و همچنین آزادی فوری بازداشت شدگان و لغو احکام قضائی صادره و پایان دادن اقدامات نظام بحرین در خصوص حق حیات و تبدیل آن به حقی قابل سلب را خواهانیم.

موسسه حقوق بشر بحرین
جمعیت بحرینی حقوق بشر
دیده بان بحرینی حقوق بشر
موسسه سلام برای دموکراسی و حقوق بشر
انستیتو خلیج برای دموکراسی و حقوق بشر
سازمان حقوق بشر اروپایی-بحرینی
سازمان حقوق بشر آلمانی-بحرینی

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نامه فوری 8 موسسه حقوق بشری بحرین به گوترش برای جلوگیری از اعدام‌ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..