تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زنجبیل و لاغری (روش استفاده از زنجبیل برای لاغری)

شنبه، 25 دی 1395 ساعت 19:222017-01-14پزشكي

بین مصرف زنجبیل و لاغری ارتباط نزدیک و موثری وجود داشته، استفاده از زنجبیل در رژیم غذایی، سرعت کاهش وزن و لاغر شدن را افزایش می دهد.

- کمک به هضم بهتر مواد غذایی: زنجبیل حاوی خواص طبیعی است که به عملکرد درست معده، روده کوچک و بزرگ کمک می کند.

در نتیجه می توانید با کمک خواص زنجبیل غذاهای مصرفی تان را بهتر هضم کنید و ویتامین ها و مواد مغذی را جذب و مواد زائد را با سرعت بالایی از بدن دفع کنید.

افزایش سوخت و ساز (متابولیسم) بدن: زنجبیل حاوی یک ماده اسیدی است که آنزیمهای معده را تحریک می کند و به این ترتیب این گیاه، متابولیسم و سوخت و ساز بدن شما را افزایش می دهد.

هر چه متابولیسم بدن افزایش یابد، کالری بیشتری مصرف خواهد شد و این افزایش مصرف کالری ارتباط بین خوردن زنجبیل و لاغری را بیشتر توجیه خواهد کرد.

کاهش میزان کلسترول: تحقیقات دانشمندان نشان داده است که مصرف زنجبیل در پایین آمدن سطح کلسترول بدن به ویژه سطح کلسترول کبد و خون بسیار موثر بوده، نه تنها مانع از جذب کلسترول می شود بلکه این کلسترولها را به اسیدهای صفراوی تبدیل و علاوه بر آن به دفع اسیدهای صفراوی نیز کمک می کند.

بهبود عملکرد سیستم گوارشی بدن: استفاده از زنجبیل و خوردن آن باعث بهتر کار نمودن دستگاه گوارش می گردد، زنجبیل حرکات حلقوی ماهیچه های دستگاه گوارش را تنظیم می کند.

این ماهیچه ها و حرکات منظم آنها در فرو بردن غذا و هضم آنها توسط دستگاه گوارش نقش بسیار مهمی ایفا می کنند.

از آنجایی که مصرف زنجبیل باعث تنظیم حرکات حلقوی می شود به قویتر شدن ماهیچه های دستگاه گوارش و به تبع آن کاهش وزن کمک بسیار زیادی می کند.

داشتن خواص ترموژنیک: یکی دیگر از موارد ارتباط مصرف زنجبیل و لاغری خاصیت ترموژنیک گیاه زنجبیل است.

مواد غذایی ترموژنیک به خوراکی هایی اطلاق می شود که دمای بدن را افزایش می دهند و در نتیجه سوخت و ساز بدن را تحریک می کنند.

به همین دلیل نیز به چربی سوزی کمک زیادی می کنند.

در واقع این مواد غذایی به چربی سوزها معروف هستند.

ریشه زنجبیل نیز یکی از گیاهانی است که به طبیعی ترین شیوه به کاهش وزن و لاغری کمک می کند.

کاهش اشتها: زنجبیل یکی از مواد غذایی مفید برای ایجاد احساس سیری است که میل به ریزه خواری را کنترل می کند.

به همین دلیل نیز توصیه می شود که بعد از هر وعده غذایی یک فنجان چای زنجبیلی بنوشید تا تمایل به ریزه خواری در بین وعده های غذایی اصلی کنترل شود.

داشتن خاصیت آنتی اکسیدان: چای زنجبیلی یکی از نوشیدنی های طبیعی با میزان بالایی از آنتی اکسیدان هاست.

مواد غذایی دارای آنتی اکسیدان، باعث کار کردن بهتر همه ارگان ها و اندم های بدن شده و در نتیجه باعث می شود چربی های بیشتری بسوزانید و البته از سلامت بیشتر و کامل تری برخوردار گردید.

زنجبیل و لاغری (رژیم لاغری با زنجبیل) به منظور لاغر شدن و کاهش وزن با استفاده از خوردن زنجبیل، روزانه دو فنجان، یک فنجان بعد از ناهار و یک فنجان بعد از شام چای زنجبیلی بنوشید.

این کار را به مدت دو هفته هر روز انجام دهید.

سپس به مدت یک هفته نوشیدن چای زنجبیلی را متوقف و بعد دوباره مصرف آن را شروع کنید.

همچنین می توانید به آن ابلیمو ترش یا آب سایر میوه ها را نیز اضافه کرده و خواص آن را چندین برابر نمایید.

همچنین به منظور بهره گیری بیشتر از رابطه زنجبیل و لاغری و افزایش سرعت کاهش وزن، می توانید پودر زنجبیل یا زنجبیل تازه را در تمام خوراکی ها (چه به صورت گیاه و چه پودر) استفاده کرده، گاهی هم به صورت دمنوش با خرما و عسل و یا به صورت شربت مصرف کنید.

البته فراموش نکنید که لازم است در کنار مصرف این معجون لاغری، یک رژیم غذایی مناسب و سالم داشته باشید و از ورزش روزانه غافل نباشید.


کلید واژه ها: زنجبیل - مواد غذایی - دستگاه گوارش - افزایش - لاغری - مصرف - لاغر - کاهش وزن - کاهش - افزایش سوخت و ساز - طبیعی - خواص - گیاه - خواص زنجبیل - کالری - میزان - خوردن - ویتامین ها - وعده - چربی - ویتامین - خوراکی - احساس - معروف - توصیه - فنجان - ماده - درست - رژیم - کوچک




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زنجبیل و لاغری (روش استفاده از زنجبیل برای لاغری)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..