تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه خودرو های فاقد برچسب پرداخت عوارض از ابتدای بهمن

معاون اداری و مالی شهرداری مشهد مقدس گفت: خودرو های فاقد برچسب پرداخت عوارض خودرو از اول بهمن توسط پلیس راهور 15 هزار تومان جریمه می‌شوند.

جریمه خودرو های فاقد برچسب پرداخت عوارض از ابتدای بهمنبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد آذری در برنامه زنده رادیویی «شهر ما» اظهار کرد: در همه دنیا موضوعی به نام شهروند فعال مطرح است یعنی شهروندان حق مطالبه‌گری دارند و اینکه از خدمتگزارانشان بخواهند تا خدمات مناسبی به آنها ارائه دهند.
او تصریح کرد:ما متکی به مشارکت شهروندان برای تامین منابع مورد نیاز اداره شهر هستیم. یکی از موضوعات عوارضی، عوارض خودرو می باشد که بابت خدمات ارائه شده در حوزه حمل و نقل و ترافیک و آسفالت از مودیان دریافت می‌شود.
آذری خاطرنشان کرد: این عوارض دریافتی به بهبود عبور و مرور و ترافیک شهر کمک می‌کند. هر چند که فاصله وجوهی که توسط قانون تعیین شده از دارندگان خودرو دریافت می‌شود تا آن چیزی که شهرداری برای هر خودرو در حال تردد در شهر هزینه می‌کند، بسیار زیاد است اما همین حداقل‌ها را نیز توقع داریم تا شهروندان به موقع پرداخت کنند.
او بیان کرد: شهروندان برای بیمه شخص ثالث خودرو خود سالیانه بالغ بر یک میلیون تومان سالیانه و به موقع پرداخت می‌کند اما در مقابل حدود یک میلیون خودرو پلاک مشهد با کثرت خودروی پراید داریم که سالیانه تنها حدود 30 هزار تومان بابت عوارض خودرو پرداخت می‌کنند.
معاون اداری و مالی شهرداری مشهد گفت: شرایط مناسبی را برای تسهیل در پرداخت‌های مردم فراهم کرده‌ایم که از آن جمله می‌توان به تیم‌های سیار، پرداخت اینترنتی اشاره کرد تا این حداقل عوارض را به موقع پرداخت کنند.
آذری با اشاره به اینکه مشارکت پرداخت‌کنندگان عوارض خودرو در مشهد بالاتر از همه شهرهای کشور است، تصریح کرد: طرحی را دنبال می‌کنیم تا عده کمی از دارندگان خودرو که سالیان سال است عوارض خود را پرداخت نکرده‌اند و باعث ایجاد معوقات 50 میلیارد تومانی در این حوزه شده‌اند با هماهنگی با پلیس راهور، از اول بهمن‌ توسط پلیس اعمال قانون جریمه 15 هزار تومانی خودروهای فاقد برچسب عوارض انجام می‌شود.
انتهای پیام// ا ه



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه خودرو های فاقد برچسب پرداخت عوارض از ابتدای بهمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..