تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اظهارات محمود عباس درباره انتقال سفارت آمریکا

کد خبر: ۴۶۱۱۲۱

۳۸۸  بازدید

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت، اگر رئیس جمهور منتخب آمریکا بخواهد سفارت واشنگتن در اسرائیل را به بیت المقدس منتقل کند، این مساله به ضرر چشم اندازهای صلح خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم: رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین گفت، اگر رئیس جمهور منتخب آمریکا بخواهد سفارت واشنگتن در اسرائیل را به بیت المقدس منتقل کند، این مساله به ضرر چشم اندازهای صلح خواهد بود.

به گزارش رویترز، محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز شنبه در گفتگو با پاپ فرانسیس درباره اوضاع خاورمیانه، تاکید کرد: اگر دونالد ترامپ رئیس جمهور منتخب آمریکا سفارت واشنگتن در اسرائیل را به شهر بیت المقدس منتقل کند، چشم اندازهای صلح آسیب خواهد دید.

محمود عباس پس از گفتگوی 25 دقیقه ای با پاپ فرانسیس در جمع خبرنگاران در واتیکان، تصریح کرد: ما منتظریم تا ببینیم آیا این اتفاق رخ خواهد داد. اگر این اتفاق روی دهد، کمکی به صلح نخواهد کرد و امیدواریم چنین اتفاقی نیفتد.

عباس برای افتتاح سفارت جدید فلسطین در واتیکان به این منطقه سفر کرده است. قول ترامپ برای انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به بیت المقدس می تواند موجب تغییر سیاست آمریکا در دهه های اخیر شود. اسرائیل و فلسطین هر دو شهر بیت المقدس را پایتخت خود می دانند. دولت های قبلی آمریکا اعلام کرده بودند که باید در خصوص وضعیت این شهر، مذاکره انجام شود.

واتیکان از راهکار تشکیل 2 دولت برای پایان دادن به منازعه اسرائیل و فلسطین حمایت می کند و سالهاست که دولت فلسطین را به رسمیت شناخته است، واتیکان در سال 2015 میلادی با امضای یک پیمان سیاسی، رسما دولت فلسطین را به رسمیت شناخت.

محمود عباس در مصاحبه با روزنامه لوفیگارو نیز گفت: برای ترامپ نامه ای نوشته ام و به وی در خصوص انتقال سفارت آمریکا هشدار داده ام.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اظهارات محمود عباس درباره انتقال سفارت آمریکا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..