تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امضای باراک اوباما در سطح کره مریخ +عکس

امضای باراک اوباما در سطح کره مریخ +عکس

 

به گزارش ایران ناز باراک اوباما که روزهای پایانی ریاست جمهوریش را میگذراند به فعالیتهای ناسا بسیار علاقه مند بود . در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما مریخ نورد کنجکاوی به فضا ارسال شد . باراک اوباما با پایان دوره ریاست جمهوری‌اش در حال ترک دفتر خود در کاخ سفید است در حالیکه امضای وی تا همیشه در مریخ خواهد ماند.

امضای باراک اوباما در سطح کره مریخ +عکس

حساب توییتری مریخ نورد کنجکاوی ناسا عکسی از یک پلاک را منتشر کرده که امضای اوباما، جو بایدن، معاون او و دیگر مقامات ایالات متحده بر روی آن حک شده است. این پلاک بر روی مریخ‌نورد کنجکاوی نصب شده و همراه آن به مریخ رفته است.

مطالب مرتبط:

هشدار اوباما درباره حمله موجودات فضایی به پوتین

گریه اوباما در آخرین سخنرانی ریاست جمهوریش+تصاویر

پیام ویژه و رقص ایرانی اوباما با فریال +تصاویر

کشف عجیب قاشق فضایی ها در مریخ +عکس

فیلم تکاندهنده موجودات فضایی در کنار خورشید +عکس

جنجال دیده شدن فضایی ها در آسمان کانادا و مکزیک

دیدار و شام آخر باراک اوباما و آنگلا مرکل

تظاهرات آمریکاییها علیه ترامپ و واکنش اوباما +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امضای باراک اوباما در سطح کره مریخ +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..