تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گروه بمرانی: حال الان‌مان خوب است/ اجرای قطعات آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» در سومین روز جشنواره

گروه بمرانی: حال الان‌مان خوب است/ اجرای قطعات آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» در سومین روز جشنواره

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گروه بمرانی در سومین روز از سی‌و‌دومین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر روی صحنه خواهد رفت. این اجرا روز یکشنبه 26 دی ساعت 21:30 در برج آزادی برگزار می‌شود.

مانی مزکی سرپرست گروه بمرانی در مورد قطعاتی که در این کنسرت اجرا خواهند کرد گفت: «ما رپرتواری از قطعات آلبوم جدیدمان خواهیم داشت و در کنارش آهنگ‌هایی از آلبوم قبلی‌مان هم انتخاب کرده‌ایم.»

بهزاد عمرانی خواننده گروه نیز در این مورد گفت: «حال الان‌مان خوب است و شاید به استقبالی که از آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» شد ربط داشته باشد. از این که اجرایمان در برج آزادی هست هم خوشحالیم. در این کنسرت سالار اصغری به عنوان نوازنده درامز خواهد زد و فکر می‌کنیم فردا، روز خوبی خواهد بود.»

مانی مزکی در ادامه گفت: «برج آزادی مکان مناسبی برای اجرای ماست. سال گذشته هم الویت‌مان همین سالن بود که متاسفانه عملی نشد. البته در هر دوره از جشنواره اتفاقات عجیبی هم رخ می‌دهد. از جمله این اتفاقات در دوره سی‌و‌دوم بحث قیمت بلیت‌هاست. من متوجه نمی‌شوم چرا گروه‌هایی که در یک سالن روی صحنه می‌روند قیمت‌های بلیت متفاوتی دارند؟ جشنواره فجر تنها فستیوالی است که قیمت بلیت کنسرت هنرمندان در آن با یکدیگر متفاوت است.» 

او افزود: «اساسا بحث ما این است که علاوه بر چند قیمتی بودن بلیت، قیمت بلیت‌ها نیز زیاد است.»

جهانیار قربانی نوازنده گیتار الکتریک هم در این خصوص گفت: «به نظرم راه درآمدزایی برای جشنواره، بلیت فروشی نیست. هزاران راه دیگر از قبیل جذب اسپانسر یا ضبط کنسرت‌ها و سپس فروش فیلم آن‌ها وجود دارد که می‌تواند منجر به کسب درآمد برای برگزارکنندگان شود و امیدواریم که در دوره های بعدی از این منابع به عنوان منابع اصلی درآمد جشنواره استفاده شود.»

مانی مزکی با اشاره به نحوه فروش بلیت تصریح کرد: «نکته دیگری که باعث تعجب ما شد این بود که چرا از میان گروه‌های تلفیقی که در برج آزادی روی صحنه می‌روند بلیت فروشی دو گروه به سایت ایران کنسرت و بلیت فروشی مابقی به تیوال سپرده شده است؟ ما مشکلی با فروش بلیت از طریق سایت تیوال نداریم اما این تفاوت از کجا می‌آید؟»

بهزاد عمرانی در پایان گفت: «جدا از تمام این حرف‌ها، اساسا اضافه شدن بخش تلفیقی به جشنواره موسیقی فجر قابل تقدیر است و باعث خوشحالی ماست.»

طی روزهای آینده می‌توانید مشروح کافه خبر گروه بمرانی را که با حضور بهزاد عمرانی، آرش عمرانی، کیارش عمرانی، مانی مزکی، جهانیار قربانی، مهدی حسینی و امیر بهاری برگزار شد در خبرآنلاین بخوانید.

58242  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گروه بمرانی: حال الان‌مان خوب است/ اجرای قطعات آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» در سومین روز جشنواره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..