تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دفاع ایوبی از هیئت انتخاب جشنواره فجر

دفاع ایوبی از هیئت انتخاب جشنواره فجر

فرهنگ > سینما - حجت‌الله ایوبى با انتشار متنی از هیات انتخاب جشنواره فجر در مقابل نامه اعتراضی سازندگان یک فیلم سینمایی دفاع کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد خزاعی و پرویز شیخ‌طادی تهیه‌کننده و کارگردان «امپراطور جهنم» روز جمعه 24 دی ماه نامه‌ای منتشر کردند و در آن نسبت به رد شدن فیلم از سوی هیات انتخاب جشنواره انتقاد و فیلم‌شان را که در بخش خارج از مسابقه جشنواره پذیرفته شده بود، از این رویداد سینمایی خارج کردند.

در متن این نامه که از سوی ایوبی منتشر شده آمده: «نامه‌ای را دریافت کردم که از من می‌خواهد که باور کنم که هفت شخصیت فرهیخته و نام آشنا یعنی دکتر حسین کرمی، دکتر طه مرقاتی، دکتر عماد افروغ، آقای جمال امید، آقای سیدضیا هاشمی، خانم نرگس آبیار، دکترمحمدعلی حسین نژاد ( باپوزش فراوان و عرض ادب و احترام به این عزیزان): «کج سلیقه»،« ناتوان از درک ضروتهای فرهنگی و اجتماعی»، «ناپخته»، «ترسو»، «ضعیف»، «غافل» و «محافظه کارند. امپراطور جهنم هم باور نمي كند اين دوستان ناپخته، ترسو، غافل، ضعيف و ... هستند.»

58244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دفاع ایوبی از هیئت انتخاب جشنواره فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..