تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجلس براساس قانون اساسي در گسترش فرهنگ وقف نقش بسزايي دارد

رئيس شوراي فرهنگي نهاد رياست جمهوري با اشاره به جايگاه وقف در جامعه ونقش مجلس در اين زمينه گفت: نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در رابطه با فعال تر و گسترده تر شدن فرهنگ وقف در عرصه هاي فرهنگي،اجتماعي و اقتصادي کشور مي توانند گام هاي مثبتي را بردارند و به حمايت از سازمان اوقاف در اين زمينه بپردازند.

حجت الاسلام والمسلمین  سید رضا اکرمی عضو سابق کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی در خصوص نقش اعضای این کمیسیون پارلمان در گسترش فرهنگ وقف در جامعه گفت: قطعا نمایندگان مجلس شورای اسلامی می توانند براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در فعال تر شدن مساله وقف در سطح  جامعه تاثیر بسزایی داشته باشند.

وی به وظیفه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس در این رابطه اشاره کرد و افزود: اعضای این کمیسیون با برگزاری جلسات مختلف با مسئولین حوزه وقف و امور خیریه و همچنین فعالین این سنت حسنه یا خیرین بزرگ در جامعه می توانند از مشکلات این عرصه اطلاع کافی را به دست آورده  و با توجه به اطلاعاتشان در صحن علنی برای حل مشکلات فرهنگ وسنت  وقف گام های  محکم تر و اصولی تری بردارند .

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری همچنین خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در رابطه با فعال تر و گسترده تر شدن مساله وقف در زمینه های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور هم می توانند گام های مثبتی را بردارند و به حمایت از سازمان اوقاف در این زمینه بپردازند.

قانون مورفی در سال 1949 در پایگاه نیروی هوایی ادوارز شکل گرفت. سرگرد ادوارد مورفی مهندس هوافضا بود که روی یک پروژه کار می‌کرد. در یکی از سخت‌ترین آزمایش‌های پروژه یک تکنسین سیم‌ها را برعکس وصل کرد و آ...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجلس براساس قانون اساسي در گسترش فرهنگ وقف نقش بسزايي دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..