تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصادف اتوبوس با سه موتورسیکلت و مغازه در خیابان مطهری

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا» با اعلام خبر تصادف یک اتوبوس در خیابان شهید مطهری درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: ساعت 13:26 امروز تصادف یک دستگاه اتوبوس در خیابان شهید مطهری به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت مأموران ایستگاه 53 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: با حضور مأموران آتش‌نشانی در محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه اتوبوس بخش خصوصی به دلایل نامعلومی هنگام حرکت از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با سه دستگاه موتورسیکلت و کرکره یک مغازه متروکه متوقف شده است.

وی با بیان اینکه موتورسیکلتها هنگام تصادف سرنشین نداشتند و پارک شده بودند، خاطرنشان کرد: در این حادثه به فردی آسیب نرسید و عملیات پس از جابه‌جایی اتوبوس و ایمن‌سازی محل در ساعت 13:53 به پایان رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصادف اتوبوس با سه موتورسیکلت و مغازه در خیابان مطهری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..