تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سن مصرف لوازم آرایشی به 14 سال رسیده است

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، شهریار مستوفی،مدیریت نظارت بر موادغذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا ودارو در خصوص میزان مصرف فرآورده های آرایشی در کشور گفت: مصرف روز افزون فرآورده های آرایشی و بهداشتی، این صنعت را به یکی از پرسودترین و جذابترین صنایع در دنیا تبدیل کرده است.

وی با اشاره به اینکه رشد سالانه مصرف لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران حدود 12 درصد است گفت: 80 تا 90 درصد لوازم آرایشی و بهداشتی به صورت قاچاق و تقلبی وارد کشور می شوند.

مستوفی افزود: سالانه بیش از 850 میلیون دلار لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق وارد کشور می شود در حالیکه واردات رسمی در 8 ماهه نخست امسال کمتر از 50 میلیون دلار بوده است.

وی با اشاره به اینکه سن استفاده از لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران به کمتر از 14 سال رسیده است گفت: سالانه بیش از 1/2میلیارد دلار از بازار 2/7میلیارد دلاری خاورمیانه به کشور ما اختصاص دارد.

منبع:فارس

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه سایر رسانه‌ها

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سن مصرف لوازم آرایشی به 14 سال رسیده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..